Vaak gestelde vragen

Onderaan kan u de aan ons vaak gestelde vragen terugvinden. Neem deze aub even door alvorens ons te contacteren. Hebt u een vraag die hier niet werd beantwoord? Aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen.

Wij bieden onze klanten de mogelijkheid te betalen via Bancontact, iDeal en klassieke bankoverschrijving.
Uw factuur ontvangt u via email na het plaatsen van uw bestelling. Dit kan wel enkele minuten duren.
Neen, betalen bij levering is niet mogelijk.
Uw bestelling zelf komen afhalen in ons magazijn te Heule is mogelijk. U kan deze optie selecteren op de bestelpagina. Na het plaatsen van uw bestelling en betaling ontvangt u van ons een mail als uw bestelling klaar staat voor afhaling.
Ja! Onze online betalingen worden verzorgd door Mollie, een toonaangevende betalingsverwerker die al sinds 2005 bestaat. Indien u liever niet online via bankkaart betaalt heeft u nog steeds de keuze om uw betaling te voldoen via klassieke bankoverschrijving.
Dit hangt af of uw bestelling stockartikelen of bestelartikelen betreft. De gemiddelde levertermijn per categorie kan u hier terugvinden. Bestellingen worden steeds compleet uitgeleverd.
Tarief van levering hangt af van uw adres en het totale gewicht/volume van uw bestelling en wordt automatisch berekend op onze bestelpagina.
Ja! U kan onze toonzaal bezoeken te Oude Ieperseweg 119, 8501 Heule. Doorlopend open van maandag t.e.m vrijdag van 9u-12u en van 13u-18u.
Uw bestelling zal worden afgeleverd aan de voordeur. Artikelen worden door de chauffeur NIET binnen gebracht. Levering gebeurt ook enkel op het gelijkvloers.
Dat kan! Zie hiervoor ons aanbod voor professionele klanten: https://www.areco.be/aanbod-voor-professionelen/